השימושים של קנבס

השימושים להדפסות על קנבס

יותר ויותר בעלי עסקים ואנשים בוחרים לבצע את ההדפסות שלהם על גבי קנבס, לצרכי עיצוב, פרסום, שילוט וכדומה,לאחר המון שנים שהקנבס שימש בעיקר לציורים. היום הקנבס משמש בתור חומר שעל גביו ניתן להדפיס ציורים דיגיטליים ועוד המון עיצובים שונים למטרות אחרות. השימושים של קנבס הם רבים ומגוונים.

השימושים של קנבס

לפני שנים רבות, ציירים נהגו לצייר על גבי קנבס על מנת ליצור שכפולים של היצירות שלהם, החלו להדפיס את היצירת וכך התחיל המנהג של הדפסה על קנבס והרחבת השימושים של קנבס. קנבס הוא חומר לדפוס, שיש לו המון יתרונות: קודם כל הוא לא יקר במיוחד והוא במחיר נוח לכל כיס, שנית הוא קל משקל וניתן לשנע אותו ממקום למקום בקלות, בגלריות, פרזנטציות וכדומה. קנבס הוא בד מאוד נקי, עדין ויפה, מצד אחד ניתן להשתמש בו בתור מתנה ומצד שני אפשר גם להשתמש בו למגוון שימושים, לדפוס, למסגרות ועוד.

השימושים של הדפסה על קנבס במגוון תחומים

ניתן לראות מגוון רחב במיוחד של שימושים עבור הדפסה על קנבס. השימוש הקלאסי והעיקרי שלו הוא ציור ושכפול של הציור על גבי הקנבס באמצעות דפוס לצורכי פרסום, מכירה, שימוש אישי או כל דבר אחר. השימושים של קנבס יכולים להיות בשביל הדפסת תמונות משפחתיות, יש הרבה משפחות שמבקשות הדפסה של קולאז תמונות על גבי הדפס ויוצרות מכך קיר משפחה מרגש. בין היתר, יש לא מעט עסקים שמדפיסים על גבי קנבס מגוון סוגים של תמונות לעיצוב המשרדים או על מנת להדפיס דוגמאות של מוצרים ושירותים שהעסקים מציעים.

קנבס לכל שימוש של CMYK

בחנות של CMYK תוכלו לרכוש מגוון סוגים של גלילי קנבס לכל מטרה! גליל קנבס כותנה פיגמנט הזרקת דיו, גליל קנבס כותנה סולבנט / לטקס / uv, גליל קנבס כותנה סולבנט / לטקס / uv ועוד. גלילי קנבס במחירים נוחים לכל כיס ובאיכות מדהימה. אופן הרכישה הוא מאוד נוח ולא מצריך מכם יציאה מהבית, פשוט בחרו את סוג הגליל אותו אתם רוצים והזמינו גליל קנבס איכותי שמתאים לצורך שלכם בהתאמה אישית.

השאר תגובה