מתקני תצוגה לפרסום

מתקני תצוגה לפרסום של CMKY תוכננו במטרה לתת פתרונות למגוון מצבים.

לא משנה אם יש לכם משרד פרסום או שאתם בעלי עסק בתחום אחר – מתקן תצוגה הוא כלי שיווקי בעל ערך רב שתוכלו להיעזר בו בסיטואציות שונות. חברת CMKY דואגת להביא לכם מגוון דגמים של מתקני תצוגה לפרסום כך שתוכלו לבחור בסוג שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר. אז היכן מתחילים?

יתרונות השימוש במתקני תצוגה לפרסום

מתקן תצוגה לפרסום מאפשר לכם להציג חומר שיווקי או לפרסם בדרך נגישה, קלה ובולטת לעין. אי אפשר לפספס או להתעלם מפרסום בשיטה זו והוא יכול להיות שימושי בסיטואציות שונות, כגון:

  • בכניסה לחנות או לעסק
  • לפרסום מבצע זמני מתחלף
  • בכנסים והרצאות
  • לצורך פרזנטציה
  • לצורך חלוקת חומרי פרסום
  • להעמדת דוכנים או נקודות מכירה בירידים ואירועים שונים.

בואו נכיר את המתקנים השונים

המתקן הראשון זהו הרול אפ המוכר לרובנו. מדובר במתקן תצוגה פשוט וקל לתפעול, שאינו מצריך מקום רב. מחירו הנמוך יחסית מהווה יתרון נוסף. בכל פעם שאתם רוצים להציג את הבאנר, אתם פשוט מעמידים את המתקן וגוללים את היריעה כלפי מטה. בתום השימוש, מושכים בידית הפלסטיק וגוללים חזרה את היריעה לתוך הגליל.

המתקן השני שנזכיר כאן זה המולטי קיוב. מולטי קיוב הוא מתקן תצוגה של באנר גדול, אשר ניתן להזמין במידות שונות ולנייד בקלות ממקום למקום. בתום השימוש, קל לפרק ולקפל את המתקן ובדגמים מסוימים הוא אף נכנס לתוך תיק נשיאה. מתקן זה יכול להיות יעיל במיוחד כאשר עוברים ממקום למקום בתדירות גבוהה.

המתקן השלישי זהו מתקן מגנט המיועד לפרסום מתחלף. המתקן מגיע במצב פתוח ואינו ניתן לקיפול, ויתרונו הוא בכך שניתן להדביק ולהסיר בקלות ניירות מגנט מעוצבים וכך לרענן את הפרסום והשיווק על פי הצורך. מתאים במיוחד לחנויות ומקומות הרוצים לעדכן על מבצעים.

מתקני תצוגה נוספים

שני מתקני תצוגה נוספים הם ברושור ופרומוטור. הברושור הוא מתקן המשלב בין פרסום בולט לתצוגה מסודרת של פלאיירים וחומרי שיווק נוספים. פרומוטור הוא מעין דוכן היכול לשמש כנקודת מכירה ניידת, שניתן לשנע בקלות ממקום למקום ולהציב על פי הצורך.

למתקנים נוספים אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם מן הדגמים השונים. לשאלות ובירורים פנו למוקד השירות של CMKY ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה