למה מיועד לינולאום?

רוב האנשים מכירים את שמו של החומר בתור פי וי סי גמיש, או שעוונית, אך האמת היא שהשם הנכון והמקורי הוא לינולאום. מהו לינולאום? למה הוא מיועד? מי רוכש אותו? את כל הפרטים תוכלו למצוא כאן:

מהו לינולאום ומי מזמין אותו?

לינולאום הוא חומר גמיש ורב פעמי. החומר עצמו מגיע בגליל במגוון גדלים, הרוחב משתנה בין 120-200 ס"מ. החומר קל מאוד לניקוי באמצעות סמרטוט לח, לינולאום פי וי סי עמיד לשריטות וההתקנה שלו פשוטה מאוד.

יריעות הלינולאום העשויות מפי וי סי קלות לתחזוקה וניקיון, חזקות ועמידות מול שחיקה ומשקלים כבדים, תורמות לבידוד רעשים ושיפור האקוסטיקה, רכות ויחד עם זה מותאמות לשטיפה ולמניעת חדירת מים.

שטיח לינולאום PVC הוא חומר חזק ומבודד, הוא מתיישר בקלות על גבי המשטח עליו הוא מונח, גם אם הוא עמד מגולגל למשך הרבה זמן. וקהל היעד המרכזי של החומר הוא בתי דפוס, המשתמשים בו למגוון שימושים.

למה מיועד לינולאום?   

מהם השימושים של לינולאום?

לינולאום הוא חומר המשמש למגוון שימושים, ניתן לייצר ממנו שטיחי רצפה מודפסים וחיפויי רצפה שלמים, כיסוי שולחן ומשטחים שונים, ראנרים לשולחנות, פלייסמנטים, תחתיות לכוסות ועוד מגוון מוצרים דקורטיביים.

שטיח PVC מתאים למטבחים, שירותים, חדרי אמבטיה, תערוכות, בתי מלון והארחה וקידום מכירות עבור אירועים.

שטיחי לינולאום פופולאריים מאד לחידוש ריצוף ישן, את הלינולאום מדביקים בעזרת דבק אקרילי שהינו דבק חזק ביותר שימנע תזוזה שלו מהמשטח עליו הוא מודבק.

שטיח PVC אידיאלי לריצוף חדר ילדים ולחיפוי מטבח כיון שהוא רחיץ ועמיד במיוחד. ניתן ליצור לינולאום לרצפה בהדפסה ועיצוב אישי.

יתרונות הלינולאום הם בכך שהוא מחדש את פני הרצפה, הקיר או כל משטח אחר מבלי להחליף ריצוף, קרמיקות ולהוציא סכומים בלי מבוטלים על חידוש הריצוף או החיפוי לקירות. יריעות פי וי סי לינולאום הם אופציה קלה, מהירה וחסכונית בהשוואה לשאר סוגי הריצוף הנפוצים בתחום חיפויי הרצפה.

מכיוון שהחומר הוא חסין לחום עד טמפרטורה מסויימת, אנשים רבים אוהבים להזמין אותו בתור מוצר לעיצוב השולחן וכך ניתן להניח עליו סירים חמים וצלחות חמות, ללא חשש מפגיעה בחומר, בניגוד לשעווניות זולות.

על מנת לייצר את כל המוצרים הללו נדרש מכשור מתאים המאפשר יצירת מוצרים דקורטיביים מודפסים, כי רוב הלקוחות המזמינים את החומר מבתי דפוס רוצים לקבל חומר מודפס במגוון עיצובים ולא בצבעו הטבעי, למעט לקוחות המזמינים את החומר בתור חיפוי של מגירות וארונות מטבח.

לינולאום להדפסה של CMYK מתאים להדפסה בדפוס פורמט רחב בטכנולוגית UV או לטקס.

   

מחפש לינולאום?

מחפש לינולאום איכותי? הגעת אל המקום הנכון. חברת CMYK פתרונות מדיה מתחה בייבוא לינולאום איכותי ביותר, שיהפוך את הלקוחות שלך למרוצים. אם אתה בעלים של בית דפוס ורוצה לפרוץ בתחום שלגמרי הולך ומתקדם בשנים האחרונות, בצע הזמנה של גליל לינולאום באתר שלנו ולא תתאכזב.

 

 

השאר תגובה