למה צריך מתקני תצוגה בעסק?

כמעט ואין עסק שאין בו מתקני תצוגה. מתקנים לתצוגה היום מהווים את דרך השיווק הפרונטלי הבולטת ביותר ונחשבת לשימושית בכל בית עסק המוכר מוצרים בחנות. אם בשיווק רשתי הדרך לפרסם את המוצרים היא ברשתות החברתיות, בשיווק פרונטלי יש צורך במתקני תצוגה בולטים עם מיתוג של העסק. שכן, בכל הגעה של לקוח לעסק, הדבר הראשון שהוא יראה זה את מתקני התצוגה הממותגים, המציגים את העסק בצורה בולטת.

למה צריך מתקני תצוגה בעסק?

מתקני תצוגה בעסק מאפשרים להבליט את מה שטוב

במידה ויש לכם מבצע מטורף בעסק או דיל משתלם, ניתן להציג זאת באמצעות מתקני תצוגה.

מתקן לאורך זמן

ישנם מבחר מתקני תצוגה המיועדים למדיה מתחלפת ומתאימים למבצעים דינמיים ומשתנים. כמו מתקן מגנט, אקס באנר, מתקן תצוגה רצפתי לקאפה, מתקן שפתיים ועוד

     

הצגת מחירים המושכים קונים על גבי מתקני תצוגה זו דרך יעילה ביותר למשוך קונים פוטנציאלים. כמעט ולא קיימת חנות או עסק אשר לא משתמשים במתקני תצוגה, זוהי הדרך הכי טובה להבליט את המוצרים בעסק.

מתקני תצוגה ניידים

CMYK משווקת מבחר של מתקני תצוגה המאפשרים ניוד קל ופשוט ומאפשרים פרסום במיקום משתנה בהתאם לצרכים שלכם.

מתקני אי בורד (חמור תצוגה) הם מתקני תצוגה מתקפלים המתאימים לפרסום חיצוני ליד בית העסק, פרסום רחוב המאפשר חשיפה רחבה ונגישה יותר לעוברים ושבים. כאשר העסק נסגר, פשוט מקפלים את החמור הפרסומי ומכניסים פנימה בקלות.

black-display-60-90-kit-board

ישנם מתקני תצוגה ניידים רבים המעולים לפרסום בתערוכות וירידים ומאפשרים קיפול ושימוש חוזר בארוע הבא כמו מתקני רולאפ, אקס באנר, מתקן פוסטר, מתקן דגל טיפה, ומתקני תצוגה גדולים כמו מולטי קיוב, מתקן פופ-אפ מגנטי ועוד

 Magnet_Popup   מולטי קיוב

מגוון רחב של מתקני תצוגה

CMYK דואגת ללקוחותיה למבחר גדול ורחב של מתקני תצוגה לעסקים באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים אטרקטיביים. החברה מתמחה בייבוא מתקני תצוגה לענפי הדפוס והשילוט. אם אתם עסק שרוצה לרכוש את המתקן ישירות מן היבואן לפני שהוא מגיע לבית הדפוס או אם אתם בתי דפוס שרוצים לרכוש מתקני תצוגה ללקוחותיכם הגעתם אל המקום הנכון.

לצפייה בכל הדגמים והחומרים הקליקו כאן

לשיחה עם נציג שירות חייגו  03-5599995

השאר תגובה