חברה למכירת חומרים לדפוס

חברת CMYK הינה חברה למכירת חומרים לדפוס, אשר הוקמה בשנת 1968 ומתמחה ביבוא, שיווק וחיתוך של ניירות, קרטונים, פלסטיק בגלילים, גיליונות ומוצרים נוספים בענף הדפוס, כגון: שילוט, כריכה, אמנות, ציוד משרדי ועוד.  חברת CMYK אחראית לייצוג של מפעלים מובילים בארץ וגם בעולם.  חברת CMYK  היא חברה מובילה בתחום מכירת מוצרים לדפוס בכל הפורמטים: דיגיטלי, דפוס בפורמט רחב, הדפסה ישירה ועוד. ברשות החברה מלאי עצום של סוגי נייר, פלסטיק, קרטון, גלילים, החברה בעלת שטח אחסון של מעל 5000 מ"ר ולכן אם אתם מחפשים חברה מקצועית למכירת מוצרים לדפוס, CMYK היא הכתובת שלכם.

 

חברה למכירת חומרים לדפוס עם חומרים עדכניים וחדשניים

חברת CMYK, תמיד עם יד על הדופק ומקפידה להתעדכן בסחורה חדשנית ואיכותית ללא הפסקה. תחום הדפוס והשילוט מתחדש ללא הפסקה ולכן החברה תמיד דואגת להיות מעודכנת, להתחדש ולחדש ללקוחותיה עם פתרונות דפוס הכי מתקדמים בענף. במידה ואתם זקוקים לנייר, קרטון, פלסטיק CMYK היא החברה שתספק לכם את הסחורה האיכותית והטובה ביותר.

חומרים לדפוס עם הקפדה ובקרה

חברת CMYK שמה דגש רב על תהליכי ייצור מבוקרים ומפוקחים של כל החומרים שהיא מייבאת, החברה שמה דגש גדול על אספקה של מלאים גדולים ומענה מהיר וזמין ללקוחותיה גם בעת הזמנות גדולות, מיוחדות ולא שגרתיות. בזכות הניסיון הגדול והוותק בתחום יש לחברת CMYK את היכולת לספק את המענה הטוב ביותר ללקוח בפרק הזמן הקצר ביותר. בין הלקוחות של חברת סי אמ ואי קיי פתרונות מדיה מתקדמים, תוכלו למצוא: בתי דפוס דיגיטליים, יצרני שילוט, משרדי פרסום, מעצבים גרפיים, מעצבי אופנה ועוד.

במידה ואתם מחפשים חברה למכירת חומרים לדפוס עם ניסיון, וותק וידע עצום בתחום חברת CMYK היא הכתובת שלכם. ניתן להזמין ONLINE דרך האתר חומרים לבחירתכם או לחייג ישירות 03-5599995

 

השאר תגובה