הדפסה על קנבס

כאשר מדברים על משטחי קנבס, מתכוונים לבד ארוג בגוונים בהירים, אשר מתוח על מסגרת עץ. הקנבס יכול לשמש כמשטח לציור אך בשנים האחרונות הוא הפך לנפוץ דווקא בתחום הצילום וההדפסה הדיגיטלית. רבים בוחרים הדפסה על קנבס במידות שונות, לצורך תלייה על הקיר או תצוגה על מדף. התמונות יכולות לשמש לצורך פרטי, כמו תמונות משפחתיות המנציחות רגעים מיוחדים, או לצרכים עסקיים, למטרות פרסום ושיווק.

שיטת ההדפסה על קנבס

כדי להדפיס על משטח קנבס, יש צורך במדפסת דיגיטלית בפורמט רחב. מלבד סוג המדפסת, יש חשיבות גם לאיכות הדיו כדי לשמור על דיוק בצבעים ועל עמידות גבוהה בתנאי קור וחום.

יש 3 סוגים עיקריים של טכנולוגיות הדפסה:

  • הדפסת פיגמנט. בשיטה זו משתמשים בדיו פיגמנט ייחודי אשר שומר על הצבעים לאורך זמן. יתרון נוסף זו היכולת ליצור קשת רחבה של גוונים וכך לשמור על דיוק מקסימלי של התמונה כפי שצולמה במקור. הדפסת דיו פיגמנט נחשבת לאיכותית וטובה, אך היא פחות מתאימה כאשר הקנבס מיועד לשימוש במקום פתוח.
  • הדפסת סולבנט. בשיטה זו משתמשים בצבעים על בסיס שמן. צבעים אלו מתאימים בעיקר לתנאי חוץ מכיוון שהם עמידים בפני שמש ולחות. מנגד, לאחר מספר שנים הגוונים עלולים לדהות והתמונה תאבד מיופייה. כמו כן, בהדפסה המיועדת לשימוש בחללים סגורים, יש לוודא את בטיחות חומרי הצבע.
  • הדפסת UV. שיטה להדפסה ישירה על לוחות וחומרים כמו קנבס, ולמרות המחיר היקר של מדפסות מסוג זה, יש חיסכון משמעותי בעלויות לאורך זמן הנובע ממחירי הדיו.

 

בדיקת איכות התמונה לפני ההדפסה על קנבס

אם אתם מעוניינים להדפיס על קנבס, כדי שתדעו את העובדה הבאה. הדפסה על קנבס יכולה להיות מרשימה במיוחד, אך לשם כך יש צורך בתמונה איכותית שלא תצא מגורענת בתהליך ההדפסה. איך בודקים זאת? יש מקומות אשר לפני שליחת התמונה להדפסה, יבדקו עבורכם את איכות התמונה ויעדכנו אתכם לגבי הגודל המומלץ ביותר שלא יפגע באיכות הצילום.

באמצעות הדפסה איכותית על קנבס, אתם יכולים יכולים להפוך רגעים מיוחדים של לקוחותיכם למזכרת נצחית. בחנות של CMYK תוכלו לרכוש גלילי קנבס לכל סוגי ההדפסות באיכות הגבוהה ביותר.

 

‏2 תגובות

  1. אספיר ב- אוקטובר 11, 2022 בשעה 1:05 pm

    שלום .איזה סוג קנבס אתם משתמשים ? האם יש אפשרות להדפיס על הצד הפוך של הקנבס ?

    • cmyk ב- אוקטובר 18, 2022 בשעה 9:44 am

      נשמח לענות לך
      ולתת לך מענה
      ב: 095599995

השאר תגובה